tirsdag 3. juli 2012

Her er boken!

Matmisjonen kommer i butikken i september og sendes i disse dager i trykken. Jeg må innrømme at jeg gleder meg veldig til å få det ferdige resultatet mellom hendene, men inntil videre må jeg nøye meg med en sniktitt på bokomslaget.


Om du ønsker, kan boken allerede nå forhåndsbestilles HER.

Det er Hanne Stensvold som har tatt alle bildene til boken. Bloggen til Hanne - med like smashing bilder som er å finne i boken - kommer du til ved å trykke HER

Her er det sommerstemning. Det bades, på tross av at solen foreløpig glimrer med sitt fravær, og grilles. Uansett er det ferie, vi er på øya og jeg har verdens vakreste utsikt!

1 kommentar:

  1. Skikkelig spennende,litt av et arbeid du har gjort, gleder meg til å se og kjøpe boken, neste gang jeg kommer til Norge

    SvarSlett

[kjøkkentjeneste] setter veldig pris på konstruktive tilbakemeldinger, og gjerne resultat av oppskriftene jeg har lagt ut.