torsdag 19. juli 2012

Nyrørte jordbær.....og sommerliv

Noen dager er for late til å skrive lange bloggeinnlegg med oppskrifter på spennende mat. 


Fordi vi har så mye annet å gjøre, kanskje?

               

Slappe av i solen.


Ta kveldsbad. 

Speide etter de som fisker.


Kanskje vi sover for lenge om morgenen?


Eller vi bruker tid på å kose med bestevennen.


Men nyrørte jordbær har vi tid til. (Oppskrift: Rens en kurv jordbær, knus med en gaffel, tilsett litt sukker og rør sammen.)


Jeg hadde til og med tid til å fotografere det.

God torsdag!

(Om du vil kan du følge meg på Instagram. Du finner meg på inashelby.)

2 kommentarer:

  1. Fine bilder :) Vi hadde vafler med nyrørt jordbær og rømme i går. Himmelsk!

    SvarSlett
  2. Ååhhhh, pointeren min er også skikkelig solsleiker. Herlige bilder, og så god mat! Pröv en vri av ceasar med romanosalat, melon, stekt spekeskinke, agurk, gode tomater, marinert jarlsberg og grillede kyllinglår. Nam!

    SvarSlett

[kjøkkentjeneste] setter veldig pris på konstruktive tilbakemeldinger, og gjerne resultat av oppskriftene jeg har lagt ut.