fredag 12. februar 2016

Kaker til morsdag og Valentine's day

Det er både morsdag og Valentinesday på søndag og de som er allergiske mot hjerter, roser og sjokolade bes holde seg langt unna enhver butikk frem til helgen. Å gi bort roser, sjokolade og hjemmelagde kort er selvsagt både omtenksomt og fint, men jeg tipper at en god kake også gjør nytten - uansett hva man ser for seg av belønning.... Her er et lite knippe kaker fra bloggen, rett og slett mine favoritter.

Bakt amerikansk ostekake med morellkompott - nr. 1 på pallen, tror jeg. 


Stor sjokoladelangpannekake - metter mange, men voldsom dersom du bare skal ha en liten kake til romantisk middag for to. Gå for den om dere skal feire med hele familien. Naked cake med Nutellakrem. Navnet! Navnet! 


Liker mor i huset rustikke saker (som meg..)? Da er dette kaken for henne! Daddelkake med bringebærkrem. Sitronkake med Snøfrisk for den litt mer friske sorten. 


Ha en fin feiring av morsdag og Valentinesday, uansett hva du skal spise eller servere! Imorgen deler jeg noen deilige frokoster. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

[kjøkkentjeneste] setter veldig pris på konstruktive tilbakemeldinger, og gjerne resultat av oppskriftene jeg har lagt ut.