søndag 10. april 2016

Ukens utvalgte

Det har vært en uke som på mange måter har endret livet mitt - jeg har fått hest! Det betyr ikke at det er slutt på blogging eller jobbing, så her blir det minst like mange oppskrifter som det pleier å være. De siste dagene her solen skint fra skyfri himmel, og jeg har kommet i skikkelig vårstemning. 


Ispinner av yoghurt med ulik smak er enkelt å lage, sunt å spise og passer bra nå som vi later som sommeren har kommet. 

Vi begynner rett og slett med noe godt! Deep dish pizza er pizza som virkelig smaker av alt som er godt. Merk av fredag i kalenderen og lag deg pizza med ny vri! Bananmuffins med kokostopping fortjener også å bli dratt frem fra glemselen. Masse godt og masse smak! 
                
Vil du ha en enkel fiskerett på bordet en av dagene? Da anbefaler jeg denne - ovnsbakt torsk med mandeldekke. Potet- og purreløksuppe er super hverdagsmiddag, og passer ekstra bra om du har potetrester til overs.                    


Ha en fin uke, med eller uten hest!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

[kjøkkentjeneste] setter veldig pris på konstruktive tilbakemeldinger, og gjerne resultat av oppskriftene jeg har lagt ut.