mandag 24. desember 2012

God jul fra [kjøkkentjeneste]

Endelig er det julaften! Vi gleder oss til hummer, som er vår egne lille forrettradisjon på julaften, ribbe og karamellpudding.

Jeg håper alle koser seg med sine tradisjoner, enten det er ribbe, pinnekjøtt, torsk, skinkestek eller kalkun. Eller kanskje noe helt annet.

Her er årets julekort fra familien min. God jul til alle dere!





Om det er vanskelig å lese oppskriften, finnes den i sin helhet HER.  Og om dere er på jakt etter andre julerelaterte oppskrifter er det kanskje en sjanse for at de finnes under etiketten JUL. Ellers kan dere gjerne bruke søkefeltet på siden av bloggen.

Kortet har jeg fått laget hos Kortshop.no. Innlegget er ikke sponset, men jeg synes de lager så fine kort og yter så god service at jeg vil skrive om det likevel.

2 kommentarer:

Gry Karlsen sa...

God jul! :)

Elin sa...

Håper du har hatt en fin julefeiring. Vil med dette ønske deg et riktig godt nyttår, med mange nye og spennede matgleder :)